Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 iunie 2011

Madrid, Spania

Iote ca am trecut si de Chisinau!
Am tot fost complexat pentru ca n-am trecut mai departe de Chisinau in viata mea. Uite ca ieri am ajuns la Madrid si-mi place. Oameni zimbitori, amabili, asa cum nu prea mai vezi pe la noi, din pacate. Am remarcat ca sint pe-aici o gramada de asiatici, in special chinezi. Doar la net-caffe e un tip care pare sa fie bolivian, in rest, berea mi-a servit-o in centru un vietnamez, linga blocul unde sint gazduit e un magazin chinezesc cu haine, mai incolo un chinez detine un butic cu bere, piine si alte cele, metroul e plin de chinezi. De curind, cica chinezii au deschis si o banca in Madrid. Ma gindesc daca n-ar fi mai bine, inainte de a invata spaniola, sa rup citeva cuvinte in chineza. Hola!

Un comentariu:

  1. Pai, sa-ti fie de bine! Sper ca sunt si ai tai cu tine, ca sa va bucurati impreuna de frumusetile societatii capitaliste de consum. Sedere placuta si... ne mai auzim!

    RăspundețiȘtergere